Forum www.majowkazasg.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum www.majowkazasg.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.majowkazasg.fora.pl
XI Edycja - Majówka z ASG. Projekt Water War.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Regulamin Rozgrywki 2016

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.majowkazasg.fora.pl Strona Główna -> REGULAMIN ROZGRYWKI Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Regulamin Rozgrywki 2016
Autor Wiadomość
Ruda
Administrator



Dołączył: 05 Gru 2015
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Borne Sulinowo

PostWysłany: Pią 13:37, 15 Sty 2016    Temat postu: Regulamin Rozgrywki 2016
 
Regulamin Rozgrywek XI Edycji Majówki z Airosft'em
„PROJEKT WATER WAR 2016”
Borne Sulinowo 30.04-03.05 2016r.


PODCZAS REJESTRACJI W SZTABIE WYRYWKOWO BĘDZIE SPRAWDZANA ZNAJOMOŚĆ REGULAMINU

INFORMACJE OGÓLNE


Teren rozgrywki – teren stałych walk

Gracze SF – Uczestnicy, którzy zgłosili chęć udziału w rozgrywce przez cały czas jej trwania bez schodzenia na teren OFF GAME . Dopuszczalne są sporadyczne zejścia z pola na czas nie przekraczający w sumie 3 godzin na dobę.

Teren Off Game – teren przeznaczony na obozy uczestników, na którym obowiązuje kategoryczny zakaz oddawania strzałów, używania wszelkich materiałów pirotechnicznych, a także chodzenie z uzbrojoną niezabezpieczoną bronią.


UWAGA!!
Ze względu na bezpieczeństwo Uczestników przy rejestracji każdy będzie musiał przejść w Sztabie kontrolę FPS - pomiar fps na kulkach 0,2 g, dostarczonych przez organizatora przy hop-upie ustawionym na „0”. W zależności od mocy repliki każda zostanie odpowiednio oznakowana. Można tylko będzie używać replik przebadanych i oznakowanych przez Organizatora. Dodatkowo na polu pojawią się patrole, które wyrywkowo będą badały moc replik Uczestników.

LIMITY FPS :

W odległościach 0-10 m niezależnie od klasy broni ( okopy, gęste krzaki) – do 350 fps
Broń boczna – maksymalnie 350 fps
Broń szturmowa – do 450 fps
Zespołowa broń wsparcia – do 500 fps (wymagana replika prawdziwego karabinu wsparcia zasilanego z taśmy, boxa lub druma)
Broń snajperska – do 600 fps (wymagana replika karabinu snajperskiego, z mechanicznie zablokowanym trybem AUTO)(Każdy snajper musi obowiązkowo posiadać broń boczną)
UWAGA: Zakaz używania broni wsparcia oraz broni snajperskiej do likwidacji celów na krótkim dystansie.
Wszelkie modyfikacje dla snajperów zabezpieczone przed regulacją przez samych zainteresowanych + sprawdzenie wyrywkowe w trakcie gry.

NIEPRZESTRZEGANIE ODLEGŁOŚCI, PRÓBA ZMIANY PRĘDKOŚCI WYLOTOWEJ ORAZ TRYBU OGNIA NA NIEDOZWOLONY SKUTKUJE WYRZUCENIEM ZE ZLOTU! (np.zmiana sprężyny na mocniejszą lub regulacja reduktora) Wszystkie prędkości dotyczą pomiarów na kulkach 0,2 grama.

BEZPIECZEŃSTWO NA TERENIE ROZGRYWKI

• Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub uszkodzenie przedmiotów osobistych wniesionych przez uczestników na teren Rozgrywki; takich jak namioty, śpiwory, chińska porcelana itp.
• Każdy uczestnik rozgrywki ma możliwość wycofania się z zabawy w dowolnym momencie i nie wolno mu tego utrudniać w żaden sposób

• Walka wręcz i używanie jakiejkolwiek formy przemocy fizycznej jest kategorycznie zabroniona


OCHRONA OCZU

• Na czas trwania rozgrywki należy mieć założone okulary lub gogle ochronne

NIGDY NIE ZDEJMUJ OCHRONY OCZU NA TERENIE GRY!

Zasada ta dotyczy wszystkich osób przebywających na terenie gry podczas jej trwania. Zarówno graczy, jak i osoby towarzyszące, np. fotograficy, koordynatorzy, reporterzy itd. W przypadku zauważenia na terenie gry osób cywilnych bez ochrony oczu lub spoza środowiska ASG (spacerowicze, grzybiarze itp), gra zostaje zamrożona do momentu opuszczenia przez nie terenu.
Ochrona oczu musi dobrze zasłaniać oczy, pewnie się trzymać, i wytrzymywać strzał o sile minimum 500FPS z przyłożenia. Jeśli nie jesteś pewien czy twoja ochrona oczu się nadaje, poproś przed grą doświadczonego gracza o sprawdzenie.
Możesz zostać w każdej chwili poproszony o pokazanie swojej ochrony oczu przez innych graczy. Jeśli odmówisz, lub jeśli ochrona oczu okaże się niewystarczająca, lub zostanie uszkodzona przez kulki, nie możesz brać udziału w grze.

MOC REPLIK (FPS) I AMUNICJA

• Jedyna dopuszczalna amunicja to plastikowe/BIODEGRADOWALNE kulki 6mm BB.
• można strzelać tylko z odległości nie mniejszej niż 15m przy mocy repliki do 360fps. Oraz nie mniejszej niż 20m z replik o mocy od 360 fps - 650fps. Przy replikach o mocy powyżej 450 fps można strzelać tylko ogniem pojedynczym. Wszystkie prędkości dotyczą pomiarów na kulkach 0,2 grama.
• Zakaz umyślnego celowania w głowę (przypadkowe trafienia w głowę jednak liczą się)
• Jeśli uda ci się podejść przeciwnika bardzo blisko to lepiej powiedzieć mu "nie żyjesz" zamiast niepotrzebnie strzelać i robić krzywdę
• Czasem lepiej nie strzelić niż zrobić komuś krzywdę (bezpieczeństwo i dobra zabawa przede wszystkim). Palec kładź na spuście dopiero gdy zamierzasz strzelać. We wszystkich innych okolicznościach trzymaj palec na osłonie spustu.

POJAZDY

• Pojazdy mechaniczne używane w scenariuszu mogą poruszać się jedynie po drogach i obszarach wskazanych przez organizatora. Ograniczenie prędkości do 20 km/h (rzecz w tym aby nie rozjechać podczas ułańskiej szarży np. Snajpera leżącego w wysokiej trawie)
• Jest absolutny zakaz dowolnego wprowadzania pojazdów do rozgrywki bez uprzedniego poinformowania o tym Organizatora i uzyskaniu zgody na to, w którym momencie pojazd ma być użyty i do jakich celów.
NIE WOLNO OSOBOM NIE UPOWAŻNIONYM PRZEZ WŁAŚCICIELA POJAZDU ODPALAĆ GO ZARÓWNO KLUCZYKAMI JAK I NA KRÓTKO ORAZ NIM JEŹDZIĆ !!!! - TO JEST KRADZIEŻ !!!
• Wszelkie sytuacje awaryjne lub wypadki należy zgłaszać na kanale organizacyjnym lub u organizatora. Tel 570 127 290


PIROTECHNIKA - ZASADY


Granaty

Granaty mogą być wykonane tylko na bazie petard K206 (teren otwarty). Można też używać granatów „Granat rozpryskowy GR-2”
Jedyne petardy dopuszczane do samodzielnej produkcji granatów ASG to max K0206 (Tropic) (SuperPower)
Zakazane jest używanie petard SP1001 "korsarek" do produkcji granatów ASG z tego powodu, że ostatnio zrobiły się jeszcze silniejsze przez co zagrażają zdrowiu "maniakom ASG".
Rzut należy zasygnalizować krzykiem „Granat!”.

Inne artykuły pirotechniczne
Pozostałe środki piro można stosować tylko za zgodą organizatorów. Można ją otrzymać przed grą. Konieczny jest egzemplarz testowy.

Pirotechniki można używać jedynie na terenie Tankodromu.
Jest absolutny zakaz stosowania pirotechniki na terenach Lasów Państwowych (zaznaczone na mapie)

TRAFIENIA

Aby uniknąć nieporozumień kto jest ranny a kto jest trupem każdy gracz powinien mieć przy sobie pomarańczową KAMIZELKĘ ODBLASKOWĄ. Oczywiście nie jest to obowiązkowe, ale bardzo ułatwi rozgrywkę.

• Liczy się tylko bezpośrednie trafienie kulką ASG czy inną amunicją specjalnie przygotowaną na potrzeby scenariusza
• Trafienie w broń eliminuje tylko trafioną broń, a nie Uczestnika
• Po trafieniu w broń można używać swojej broni bocznej, a także innej pożyczonej od innego Gracza.

RANNY
W przypadku trafienia bezpośredniego Gracz umieszcza w widocznym miejscu kamizelkę odblaskową lub jeśli takiej nie posiada czerwony materiał , sygnalizuje ten fakt okrzykiem "dostałem" lub "medyk". może spróbować się przeczołgać do najbliższej osłony(maksymalnie 10-15m) Czeka 15 minut do chwili, gdy nie dotrze do niego medyk, który zaznaczy trafienie taśmą (patrz temat LECZENIE) . Wówczas Gracz może wrócić do gry. Jeśli po 15 min medyk nie dotrze do rannego, gracz udaje się na respa jak przy 5 trafieniu. jeżeli oberwał w miejscu w którym wie, że pomoc nie nadejdzie może od razu udać się do respa
• Przy 5 trafieniu Uczestnik zakłada kamizelkę i schodzi na respa.

TRAFIENIA NOCĄ - CZERWONE ŚWIATŁO OZNACZA TRUPA. KAŻDE !!!
Jeśli wydaje ci się że dostałeś, ale nie jesteś pewny, nie zastanawiaj się zbyt długo. Czasami lepiej nie mieć pewności i zejść z pola niż zostać posądzony o terminatorstwo.

RESP- NA RESP TRAFIAJĄ TRUPY – czyli Gracze po 5 TRAFIENIU.
Każda ze stron ma wyznaczony przez organizatora jeden szpital stacjonarny. Wszyscy wychodzą ze szpitala o pełnych godzinach.

MEDYCY
• Medyk nie może leczyć się sam, ale ma jedno dodatkowe życie czyli do 6 trafienia.
• 1 med. na 10 osób
• Oznakowany
• Ma tylko 2 taśmy do leczenia (może dokupić lub znaleźć w medpakach w polu)

LECZENIE:
• Leczenie następuje poprzez zawiązanie kawałka bandażu na RAMIENIU lub UDZIE RANNEGO
Jedynie medyk może uleczyć rannego
• Można przenosić RANNEGO do MEDYKA - potrzeba do tego 2 ludzi którym ranny kładzie ręce na ramionach
• podczas przenoszenia rannego nie wolno biec

ZABIJANIE BEZ BRONI


1. Skrytobójstwo
Jeśli uda ci się podejść do przeciwnika od tyłu, należy położyć obie ręce na jego ramionach i powiedzieć "nie żyjesz" zanim ten się zorientuje i spojrzy na ciebie ... to udało ci się go zabić . Jeśli natomiast niedoszła ofiara zdąży spojrzeć na Ciebie zanim ją klepniesz i powie Tobie "nie żyjesz" to giniesz Ty.
Ofiara skrytobójstwa jest martwa od razu.
Dopuszczamy również używanie bezpiecznej broni białej, która zrobiona jest z cienkiej rurki PCV i karimaty lub piankowej otuliny stosowanej do izolacji. (należy pokazać taką broń Organizatorom i uzyskać pozwolenie na jej używanie)


2. Walka wręcz bronią białą
Ten rodzaj walki polega na zadaniu przeciwnikowi celnego trafienia „bezpieczną bronią” przy przestrzeganiu następujących zasad:
• zabronione są ciosy w głowę i krocze.
• zabronione są pchnięcia
• pole trafienia obejmuje całe ciało – za wyjątkiem głowy, szyi, krocza, dłoni i stóp. Jeśli postać umyślnie zastawia się ręką, trafienie zostaje uznane.
Zasady trafień są identyczne jak przy walce bronią ASG (po 4 trafieniu schodzi się na RESP, ale nie dotyczy to skrytobójstwa).

PRZESZUKANIE
Podczas "przeszukania" osoby zabroniony jest jakikolwiek kontakt fizyczny. Można jedynie zażądać , aby przeszukiwany podniósł ręce do góry Następnie informuje się delikwenta, że został przeszukany a ten MUSI ujawnić wszystkie przedmioty mające znaczenie w rozgrywce (broń, amunicję, magazynki, dokumenty, pieniądze, kontrabandę itp.)

PRZETRZYMYWANIE / ARESZT/ JEŃCY
• w żadnym wypadku nie wolno używać faktycznej przemocy fizycznej w celu przetrzymania / aresztowania postaci gracza.
Jeńcy i aresztowani maja prawo uciekać.

KONFISKATA SPRZĘTU
Nie wolno fizycznie konfiskować replik broni, magazynków, amunicji, radiotelefonów itp. sprzętu, jeśli właściciel nie wyrazi zgody.
Konfiskować można jedynie przedmioty znalezione w trakcie gry np pieniądze.

PRZYDZIAŁ
Jeśli Uczestnik nie zdecydował się na opcję SF może wejść na pole walki w dowolnym momencie, ale obowiązują w związku z tym przepisy:
• Należy poinformować o chęci wejścia do walki Sztab, gdzie odbiera się rozkazy, a Sztab przekazuje taką informację dowódcy strony.
• Nie wolno zmieniać stron konfliktu
• Każda ze stron ma przydzielone punkty wejść i absolutnie zakazane jest wkraczanie do rozgrywki w innych miejscach (bo bliżej ;/)
• Zejście z pola walki wiąże się z odmeldowaniem u dowódcy strony i złożeniem raportu o zadaniu jeśli takowe zostało przydzielone.

CO TRZEBA MIEĆ ZAWSZE PRZY SOBIE
•Chęć do walki i dobry humor
• Ochrona oczu
• Pomarańczowa kamizelka odblaskowa lub Czerwona szmatka
• Coś do pisania
• Identyfikator uczestnika


KULTURA I FAIR PLAY

• W stosunku do innych graczy odnosimy się zawsze z szacunkiem (chyba, że inne zachowanie dyktowane jest odgrywaniem roli)
• Trupy nie gadają, nie przekazują informacji
• Jeśli nie masz kamizelki to czerwone szmatki muszą być wystarczająco duże i umieszczane w takim miejscu by były dobrze widoczne
• Jeśli dojdziesz do wniosku, że twój strzał mógłby z jakiegoś powodu zrobić komuś wyjątkową krzywdę (np. Jest spora szansa, że cel dostanie serię w głowę) to lepiej nie strzelać. Pamiętajmy, że to jest zabawa.
• Strzelający ma zawsze rację. Jeśli jest pewien, że dostałeś i cię o tym poinformuje to zakładasz czerwoną szmatkę mimo, że ty trafienia nie poczułeś.
• Osoby, które uporczywie (czyli 3 razy) zostaną przyłapane na nie przyznawaniu się do otrzymanych trafień (tzw. Terminatorstwo) zostają wykluczone z rozgrywki.

Pamiętajcie o nieoznakowanych Sędziach !!



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ruda dnia Śro 14:13, 30 Mar 2016, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.majowkazasg.fora.pl Strona Główna -> REGULAMIN ROZGRYWKI Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy